02 maj 2009

Weddingdress

Innan semestern var det bröllop. Då gjordes den här klänningen;







18 kommentarer:

od Andulky sa...

Wow, den var verkligen fin!!

LilleBus sa...

Men gud så fin den var, en riktig färgklick!

LittlePoppins sa...

Åååå så fin!! Och väldigt fina färger.

Strumpetossa sa...

SUPERFIN!!

Heilt spesiell sa...

Helt aldeles nydelig!!Fantastiske stoffer sammen,flott fasong,perfekt!

LillaBarn sa...

Vilken fin klänning, och vilken liten söt modell!!! Fick bruden någon uppmärksamhet alls, eller stal den lilla glada färgklicken allas uppmärksamhet??

hverdags-mamma sa...

For en fantastisk kjole!!!

SiriR sa...

Kjempefin! Stilig fargekombinasjon.

Madebycarran sa...

Wow, vilken underbar färgklick!!

Strömming sa...

Wow så snygg klänning! Underbara färger!

gosi sa...

Bara älskar...

Lotta Sultan sa...

välkommen hem!
jättetjusig klänning!

Píckelniga sa...

Ahhh !! Vilken inspiration !! INTE bra att titta in här mitt i natten... Nu MÅSTE jag ju sy, måste !!
Underbara kläder !!!

S sa...

Super fin klänning i finfina tyger. Snygg.

Stelline sa...

ops, det var jag som skrev förra kommentaren...

Anonym sa...

Hej! Otroligt fina saker! Jag skulle gärna se er på mässan Jul & Hantverk! - En mässa med fokus på formgivning och hantverk som lockar tusentals besökare som söker unika klappar!

Läs gärna mer på: www.julhantverk.se

vänliga hälsningar, Pernilla

Linda sa...

Så himla fina grejer!!!
Har du någon e-post man kan kontakta dig på?

//linda.mari.samuelsson@gmail.com

Moi! sa...

Jag gillar dina färger. Vågat, men helt rätt ändå!